czwartek, 3 maja 2012

Tag. ♥

Nie ogarniam tego Tagu, ale napisze xd 
Zasady:
1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
2. Następnie wybierasz 11 nowych osób do tagu.
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w tagu i napisz je w swoim tagowym poście.
4. Wymień w swoim poście osoby, które otagowałaś.
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.
 Pytania, które mi zadano:
1. Ulubione zwierzę?
2. Jak często wchodzisz na bloga?
3. Kolor oczu?
4. Ulubiony zespół/wokalista...?
5. Na jaki kolor najchętniej przefarbowałbyś/przefarbowałabyś Sobie włosy?
6. Wierzysz w miłość od pierwszego wejżenia?
7. Ulubiony smak/kolor Frugo?
8. Trampki vs. Szpilki.
9. Jaki masz kolor ścian w pokoju? xd
10. Wolisz Film czy książkę?
11. Piosenka którą ostatnio słuchałaś?
Odpowiedzi:
1. Żółw.
2.Ostatnio prawie w ogóle. ;p
3.Piwne oczy mam xd
4.ONE DIRECTION ♥.♥
5. Lubię mój kolor włosów, więc nie przefarbowałabym ich.
6.Tak, zdecydowanie :)
7.Pomarańczowy!
8.Trampki.
9. Biały xd
10. Nie mogę wybierać, bo lubię obydwie formy spędzania czasu ;p
11. One Direction- More than this.

Moje pytania:
1. Jaki jest twój ulubiony kolor?
2.Jaki masz kolor włosów?
3.Jaki jest twój ulubiony film?
4.Twoje ulubione dodatki?
5.Twoje ulubione perfumy?
6.Spodnie czy spódniczka?
7.Co masz na sobie ubrane?
8.Ulubiony aktor/aktorka?
9.Ulubiona książka? 
10. Dobrze się uczysz?
Otagowuję( czy jak to sie tam pisze ;p): 
cocobeauty-  http://cocobeauty-cocobeauty.blogspot.com/
Lucy-  http://lucy-luucy.blogspot.com/
Polly-  http://pollyvana.blogspot.com/
 


niedziela, 29 kwietnia 2012

Important!

Nie było mnie długo. Jest to spowodowane tym, że ostatnie posty nie mają ani jednego komentarza. Planowałam nawet usunąć bloga. Więc jeżeli ktoś go czyta niech napisze pod tym postem.

wtorek, 10 kwietnia 2012

Easter gifts.♥



Heyy. Po długiej męce udało mi się wstawić tutaj te zdjęcia, a więc nie będę się rozpisywać.


Spodnie H&M. 
Top - Amisu. 

Top - również Amisu.

Top- na metce pisze Fishbone, ale okazało się, że to jest jakaś seria ciuchów z New Yorker.


Top- H&M

Kolczyki- Accessories.

Książka Pamiętniki Wampirów Księga 3 Duchy cieni- Empik ♥

A tu słodkości, które dostałam. Oczywiście jest ich więcej,ale są częściowo pozjadane. 
Mam nadzieję, że się podobało, a na koniec moje zdjęcie w nowej bluzce :



xoxo Emiliaa. ♥ 

poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Easter. !

Jak wam minęły święta? U mnie całkiem całkiem, ale nienawidzę tego, że kiedy na stole jest tyle smacznych rzeczy, ja oczywiście nie mogę się oprzeć i zjadam wszystko ;) , a potem jestem strasznie objedzona i ledwo się ruszam. Do tego jeszcze dostałam mnóstwo słodyczy, a przez to całe świąteczne obżarstwo, wcale nie mam na nie ochoty. Co do prezentów, to dostałam kilka drobiazgów, ale teraz jest za ciemno na robienie zdjęć, więc obiecuję, że jutro je zrobię. Wczoraj wieczorem przymierzałam ciuszki, które dostałam i zrobiłam sobie kilka zdjęć, więc je też jutro wstawię. :p

Ps. Nie dostałam bejsbolówki, bo na allegro nie było żadnych firmowych, a "kota w worku" moi rodzice nie chcą kupować. ;( 

czwartek, 5 kwietnia 2012

It's me. !

Przepraszam was, że tak długo nie pisałam, ale nie wiedziałam co mam napisać. Nic się specjalnego w moim życiu teraz nie wydarzyło, więc nawet nie było za bardzo przyczyny abym napisała posta. :)  Teraz piszę, bo trochę głupio mi, że nie pisałam przez te kilka dni. Niestety będziecie się musieli przyzwyczaić, ponieważ kiedy skończy się wolne i zacznie się szkoła, posty będę wstawiać 2 razy na tydzień i to w głównie w weekend. 
Mam radochę, bo namówiłam rodziców i na święta dostanę czerwoną bejsbolówkę i trzecią księgę Pamiętników Wampirów. ♥
 Jak tylko naładuje aparat i znajdę kabel, wstawię jakieś zdjęcia.
A teraz inspiracje:



No i Nina Dobrev: 
xoxo Emilia ♥

sobota, 31 marca 2012

Boring Saturday.

Zapowiada się naprawdę nudna sobota. Dzisiaj rano wstaje i nie dość, że boli mnie gardło to jeszcze ledwo co mówię.. :( Na dodatek jest strasznie zimno i leżę w łóżku. Dzisiejszy dzień miał być taki pożyteczny.. Miałam odkurzyć w pokoju, posprzątać trochę i odrobić lekcję. Lekcję zapewne odrobię, ale na resztę muszę poczekać do wyzdrowienia. Z jednej strony nawet dobrze, że jestem chora, bo w poniedziałek mam kartkówkę z matmy, facet z historii mi oznajmił, że będzie mnie pytać i jeszcze mam sprawdzian z religii. Jeżeli już mam cierpieć w łóżku to obym nie poszła w poniedziałek do szkoły. Nie będę was już zanudzać. Może dodam dzisiaj jakiegoś posta, bo nie mam co robić : /
Inspiracje:

poniedziałek, 26 marca 2012

I want to have it ! ♥

Od pewnego czasu po prostu zakochałam się w bejsbolówkach.. Najbardziej w granatowej i czerwonej. Dostanę bejsbolówkę na Wielkanoc. Niestety nie z normalnego sklepu, ale z allegro,  ponieważ nigdzie, przynajmniej u mnie w mieście jej nie ma. Na początku byłam zdecydowana na granatową bejsbolówkę, ale od kilku dni chcę czerwoną. Dostałabym ją. Jednak problem w tym, że moja przyjaciółka też taką chce (akurat czerwoną) i już jak raz gadałyśmy to ja mówiłam, że wole granatową. Teraz boje się, że jakbym kupiła sobie czerwoną to ona by się złościła.. Jest też taka sprawa, że nie wiem czy czerwona bejsbolówka by mi pasowała, mam ciemne włosy, jestem szatynką i praktycznie zawsze chodzę w kitku. Jak myślicie pasowałaby mi, czy nie?
Mam kolor włosów podobny do tej dziewczyny:
A tu już inne: 

xoxo Emilia.

niedziela, 25 marca 2012

I że cię nie opuszczę..

Dzisiaj, podczas spaceru z moim braciszkiem spotkałam koleżankę z ulicy- Magdę. Trochę pogadałyśmy po czym wróciłam do domu, zjadłam obiad i dalej się obijałam jak to w niedzielę. Z tego powodu, iż nic specjalnego dzisiaj nie robiłam, postanowiłam wam przedstawić moją krótką recenzję filmu " I że cię nie opuszczę", którego wczoraj oglądałam.
Ogólnie film jest z rodzaju wyciskaczy łez. Bez zapasu chusteczek się nie obejdzie. Zaskoczyło mnie zakończenie. Myślałam, że będzie inne, ale to również mi pasowało. Idealny film na babskie wieczory, jak i na inne okazje. Bardzo mi się podobał i z chęcią obejrzę go kolejny raz. :)
Mam nadzieję, że recenzja wam się podobała. A to mini spoiler z Filmwebu :
"
On kocha, lubi, a ona ... zapomina. Młode małżeństwo bierze udział w zdarzeniu, które na zawsze odmieni ich życie. W jego wyniku śliczna Paige traci pamięć, a mąż staje się dla niej obcym mężczyzną. Leo musi sprawić, by żona po raz drugi zakochała się w nim bez pamięci. Czeka ich druga pierwsza randka i drugi pierwszy pocałunek, więc nie obędzie się bez śmiechu i wzruszeń. Czy przysięga "i że cię nie opuszczę" odzyska swoją moc?"
                                                                                                                     xoxo Emilia ♥

So good ;p

Na wstępie chciałabym wam przekazać, że w prawie w każdym poście będą inspiracje i oczywiście jakaś notka co się u mnie dzieje. ;)
O dzisiejszym dniu nie mam zbyt dużo do powiedzenia, bo 20 minut temu wstałam. Na moje nieszczęście okazało się, że obudziłam się "godzinę później". Wszystko przez to przestawianie zegarków... Oddajcie mi moją godzinę snu! 
 Inspiracje:



                                                                            I Nina ! ♥
                                                                           

piątek, 23 marca 2012

Hey.

Witam was na moim nowym blogu i mam nadzieję, że lepszym od poprzedniego. Może najpierw się przedstawię. Mam na imię Emilia. Mam rocznikowo 14 lat. Interesuje się modą, muzyką i One Direction, a od jakiegoś czasu również fotografią. Uwielbiam styl Niny Dobrev.Kocham Zayn'a Malik'a ♥
                                                                                                                xoxo. Emii.